احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند ...

آخرین مطالب

جایی که خیلی دلم می خواست همیشه برم ...

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۵۶ ب.ظ

همیشه دلم می خواست برم کهف الشهدا...خدایا شکرت...

دانشگاه برای هفته بعد برنامشو چیده ..

خوشحالم ...کاش لیاقت داشته باشم...

پنج تا شهید گمنام تو دل یه غار...


۹۴/۰۸/۱۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
الهی و ربی من لی غیرک ...

نظرات  (۷)

۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۲ معصـومــــــه ▄▄▄✐
شنیدم تعدادی از شهدای گمنام اونجان،فکر میکنم با حضورم تو این مکان، احتمالا باید حس جدیدی رو تجربه کنم ....
۲۴ آبان ۹۴ ، ۰۱:۰۸ شیرین امیری
سلام معصووم خوبی التماس دعا...
۲۴ آبان ۹۴ ، ۰۱:۱۳ شیرین امیری

              💕 #ســـــلام 💕
              عــــــــــــــــــالی بود

         💖💞Like 
   💖💞Like    
         💖💞 Like  
   💖💞Like
                               

نرفتم. ان شاء الله قسمتت بشه بری دوستم
چه جالب  التماس دعا
۰۴ آذر ۹۴ ، ۰۶:۴۲ مریم کی پور
راستی یه سوال: وقتی مشهد بودی چطور اجازه دادن تو حرم بخوابی؟ آخه اونجا خادما چارچشمی میپان که کسی تو حرم نخوابه فوری میان بالاسرش و با اون پر رنگیا بیدار میکنن! ما که رفته بودیم چون شبش نخوابیده بودیم کلی گیج میزدیم وقتی رفتیم حرم انقد خواب داشتم که همش چشام میفتاد رو هم یدفه خادمه مثله چی اومد بالاسرم و گفت اینجا نخوابید . وای اگه بدونی چه حال بدیه وقتی خواب داری و هیچ جا هم نیست بتونی بخوابی اصلا عذاب علیمه . اون روز حتی از دست امام رضا هم ناراحت شدم که منی که مهمونش بودم تو حرمش آرامش نگرفتم
پاسخ:
اون زمان که بودم یه جایی بود که می شد خوابید خدا رو شکر 
منم از فرصا استفاده کردم ...از دست امام رضا دلگیر نشو امام رضا نمی خواد و راضی نیست که کسی تو حرمش آرووم نگیره 
همه یا بهتره بگم بیشتر آدم ها برای گرفتن آرامش معنوی می آن حرم تا کنار امام مهربونمون آرووم بگیرن ...
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۶:۳۵ شیرین امیری
سلام مریم کی پور عزیز
اتفاقا منم تو حرم امام رضا شب خیلی خوابم میومد
تا سرم گذاشتم روپاهای مامانم..یه دفه خادما ظاهر میشن
باون گل رنگیاشون صدات میزنن نمیزارن بخوابی
منم حسابی عصبانی میشم

ولی یادش بخیر نجف اشرف..کنار ضریح حضرت علی یه خورده پایینتر
گرفتم خوابیدم ولی مامانم سریع بیدارم کرد نزاشت بخوابم آرووووم

یادش بخیییییییییییییر
پاسخ:
سلام
چی بگم ان شاالله از این خواب ها قسمتتون بشه..
گاهی یه جایی می دن برای خوابیدن البته یه ساعات مشخثپصی داره ...
ایوان نجف عجب صفای دارد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی