احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند ...

آخرین مطالب

امروز - من ...

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹ ب.ظ
روز موعود بلخره رسید ...روزی که از خیلی روزها پیش منتظرش بودم ...کهف الشهدا...
حس خووبی بود...فقط امروز خیلی شلوغ بود ...چقد دلم می خواست می تونستم امشب دعای کمیل اونجا باشم ...اما ...
تو ارتفاعات تهران...تو اون بالا بالاهای شهر...یه شهری که از هر رنگ آدمی توش پیدا می شه ...
5 تا شهید گمنام تو یه غار---البته یکی از شهدا شناسایی شده ..به خواب مادرش اومده و آدرسش و داده و بعد با آزمایش DNA هویتش مشخص می شه ...
عجب جایی و شهدا برا خودشون انتخاب کردن...آخ چه حالی داره وقتی اونجا خلوته بری و بشینی و باهاشون حرف بزنی ...گریه کنی و زار بزنی...وقتی می ری تو غار انگار کاملا حس می کنی که وارد خونشون شدی ... و اونا منتظر ما هستن ...تا دستامون و بگیرن ...
حال خوبی بود ... دوست دارم باز برم ...خیلی زود برگشتیم متاسفانه ...ان شاالله دوباره به زودی..

***
...و اما بگم از اوایل شب امشب که رفته بودم نزدیک دانشگاه یه سری وسیله بخرم ...
داشتم بر می گشتم که چنان بارانی گرفت که سیل ... هرچند من بارون و خیلی دوست دارم...البته اگه حالم خوب باشه ...
خیلی ها کنار مغازه ها سنگر گرفته بودن ...اما خب من باید می رفتم ... حس خووبی بود ...
اما کاش جاده های آسفالت اصلی شهر هنگام بایدن بارون مسیری برای حرکت رودخانه های پر آب نشوند !!!(مسئولین الکی مثلا رسیدگی کنید !!! )

***



۹۴/۰۸/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
الهی و ربی من لی غیرک ...

نظرات  (۷)

۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۳:۲۴ زائر بارانی
زیارت قبول..
التماس دعا
سلام خواهر
خوش به سعادتت
اگر مجدا قسمتت شد به یاد منم باش
خیلی دلم میخواد اونجا رو ببینم
راستی خواهر
لینکت کنم.آیا؟
راستی خواهر
لینکت کنم.آیا؟
۳۰ آبان ۹۴ ، ۰۱:۰۸ معصـومــــــه ▄▄▄✐
چقدر دلم خواست یهو!تو یه مکان پر از آرامش باشم مثل همینجا و یه دل سیر بغضامو اشک کنم :(
پاسخ:

       سلام خواهر

ان شاالله به زودی بری یه همچین فضایی...

سلااااااام
بله :)
مشخص بود خودتی;)
۰۴ آذر ۹۴ ، ۰۶:۳۰ مریم کی پور
سلام بانو زیارتت قبول . اینجوری ک تو تعریف کردی به حال خودم حسرت خوردم که چرا با اینکه تهرانم هنوز نتونستم برم کهف . البته من مقصر نیستم ، مقصر جبر زندگیمه که ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی