احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند ...

آخرین مطالب

وجدان کیلویی چند ؟!

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ق.ظ

...بلخره دیروز آخرین امتحانم برگزار شد و تموم ...

بعد تقریبا دو هفته درس خوندن و پدرمون در اومدن...

گفتیم یه نفس راحت بکشیم ...اما استاد ها از نمره هایی که تقریبا بیشترشون از رو بی عدالتیه ، نمی ذارن...

می خوام بدونم خیلی از این استادها جواب وجدانشون رو چطوری می دن ...

البته اگه وجدانی وجود داشته باشه ...می آی درست رو خوب می خونی امتحانت و تقریبا خوب می دی...

اون وقت می رسه زمان اومدن نمره ... می ری نمرتو نگاه می کنی می بینی قد یه آدمی که اصلا درس نخونده یا خیلی کم خونده نمره داده ...

اون وقت از یکی از بچه های ترم بالایی می پرسی ... می گه این استاد اصلا تصحیح نمی کنه !!!!

اون وقت من چه طوری می تونه حالم خوب باشه ، وقتی تلاشم و می کنم اما نتیچه تلاشام به خاطر استاد ها

نمی شه اون نتیجه ای که می خوام بشه ...این انصافه یعنی ...؟؟؟!!!

خدایا خودت یه کاری کن که اساسی حالم از این بی عدالتی ها گرفته ...

الهی و ربی من لی غیرک ...

۹۴/۱۰/۲۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
الهی و ربی من لی غیرک ...

نظرات  (۷)

۲۸ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۰ علیرضا هادیزاده

جنبش علمداران موعود را دنبال کنید و از مطالب متقاوت و مفید بهره مند شوید.


WWW.J-A-M.BLOG.IR

سلام خواهری
خوبی؟
تبریک میگم امتحانات رو و یک ترم رو پشت سرگذاشتی
ان شاالله نتایج خوبه
آرزوی موفقیت برات دارم
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۰۵ مارال رئیسی
سلام به روز کردم خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدید
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۵۸ گیتی رسایی
سلام . ا.ولا ممنونم که به دیدنم اومدید . پستهاتون رو خوندم . عزیزم دنیا خرابه تنها استادا نیستن . دنیا وارونه هست . ننال که همه دلشون درد داره . خود اون استاد هم یک جاهائی نیش میخوره متاسفانه سر شما خالی میکنه . دنیاست و گردشش کاری نمیشه کرد خونخواره

در کف شیر نر خونخواره ای

غیر تسلیم و رضا کو چاره ای
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۴۵ گیتی رسایی
باز هم سلام

اگر میخواست آخرش رو درست کنه ؟ عاقلانه بود اولش رو اینقدر خراب کنه منکه فکر میکنم آنقدر خراب شده که خودشم تو درست کردنش مونده .بهر حال چه میشه کرد من برای شما جوانها آرزوی موفقیت رو دارم . ممنونم که به من سر میزنی
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۳۵ گیتی رسایی
سلام . حرفتان کاملا درست است منهم گاهی به این نتیجه میرسم ولی انگار ما انسانها طاقت نداریم . خوب اینهم خوی انسانیست نمی شود کاری کرد خدا خودش به بزرگیش ما را ببخشد.

ممنونم از حضورتون
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۰۶:۲۵ معصـومــــــه ▄▄▄✐
منم کشیدم از دست بعضی ازاین اساتید،حرص نخور خیلی نمیشه امید به اصلاحشون داشت....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی