احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند ...

آخرین مطالب

یا امام رئوف...

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶ ب.ظ


گریه غوغا می کند ، دل های ویران بیشتر

صحن را پر کرده امشب بوی باران بیشتر

هر چه کردم تا ضریحت راببوسم لحظه ای

بست بر من راه را این بیشتر ، آن بیشتر

یا تو داری می کشی شعر مرا سمت جنون

یا دل من می زند خود را به طوفان بیشتر

خوب جایی آمدی شاعر مگر نشنیده ای

می شود هر مشکل آسان با کریمان بیشتر

از شما پنهان نباشد ، از خدا پنهان که نیست

من خدا را دیده ام سمت خراسان بیشتر

بسته هر کس جایی از جغرافیا دل را من

بسته ام سمت شمال شرق ایران بیشتر

شب میان پنج صحن و هفت ایوان طلا

ماه جولان می دهد دراین شبستان بیشتر

پنجره فولاد یعنی بارش یکریز نور

هر چه اینجا درد می بینید درمان بیشتر

علتش رامن نمی دانم ولی در این حرم

بوی عطر کربلا جاری ست در جان بیشتر

دارم امشب می روم اما دلم پیش شماست

ای گرفتار تو دل های پریشان بیشتر

این که ما را دوست می دارید یا نه با شماست

ما شما را دوست می داریم از جان بیشتر

...

شاعر : عباس شاه زیدی

پی نوشت : دلمان مشهد الرضا می خواهد ...

 

 

۹۴/۱۱/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
الهی و ربی من لی غیرک ...

نظرات  (۶)

۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۳۴ گیتی رسایی
سلام 
چقدر این شعر زیباست حظ کردم خوشحالم که میام و از این انتخاب زیبای شما لذت میبرم .

منظورم از آخر . عاقبت و آخر ما بیچاره های مچاله شده در دست این طبیعت رو گفتم . خوب اگر میخواست این اوضاع را درست کند حتما به نطر خودش درست بوده وگرنه از اول که خراب نمیکرد که بعدا سرفرصت درست کنه . خلاصه منظورم سرنوشت آدمیان بود . همین
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۰۳ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
یا امام رضا
قلبت که می‌زند، سر من درد می‌کند
این روزها سراسر من درد می‌کند

قلبت که ... نیمه‌ی چپ من تیر می‌کشد
تب کرده، نیم دیگر من درد می‌کند

تحریک می‌کند عصب چشم‌هام را
چشمی که در برابر من درد می‌کند

شاید تو وصله‌ی تن من نیستی، چقدر
جای تو روی پیکر من درد می‌کند

هی سعی می‌کنم که تو را کیمیا کنم
هی دست‌های مس‌گر من درد می‌کند

دیر است پس چرا متولد نمی‌شوی؟!
شعر تو روی دفتر من درد می‌کند


قلبت که می‌زند، سر من درد می‌کند
این روزها سراسر من درد می‌کند

قلبت که ... نیمه‌ی چپ من تیر می‌کشد
تب کرده، نیم دیگر من درد می‌کند
پاسخ:

خیلی غم انگیز اما زیبا...

ممنونم.

۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۸ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
ممنونم بابت نظرتون...
دلم این روزا خیلی حرم میخاد حتی شده واسه یه ساعت....
پاسخ:

سلام

ان شاالله به زودی  زود ...

۲۰ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۵۸ دختر ـــَ ک
دقیقا برف خیلی آدمو جذب میکنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی