احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند ...

آخرین مطالب

خدایا خودت یه کاری کن ...

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۳۶ ب.ظ

امروز کلاس یه درس عمومی بود ، ...

ما داریم با استادها صحبت می کنیم هفته اول خرداد رو دیگه نریم کلاس ، مخصوصا که یکشنبه 2 خرداد نیمه شعبان هست .

که از اواخر اردیبهشت بریم خونه . آخه نمی دونم کدوم تفکری می گه که با شروع ماه مبارک رمضان باید امتحانات پایان ترم هم شروع بشه!!! 

اونوقت یه دانشگاه مثل دانشگاه ... بنابر شنیده ها قراره قبل از شروع ماه مبارک،یا حداقل اوایلش امتحاناتش تموم شه ...

نمی دونم تو این دانشگاه قراره ماه رمضون نیاد یا اون دانشگاه خیلی مذهبی هست ... !!!!

اینا همه رو گفتم تا بگم ما داریم با استادای درس های تخصصی صحبت می کنیم که هفته اول و نریم کلاس اونوقت امتحان این درس عمومی رو گفتند که 9 ام خرداد برگزار می شه ./..یعنی چنان بغضی گلومو گرفت که خدا می دونه ، دلم می خواست های های گریه کنم ... منی که برنامه ریزی کردم آخر اردیبهشت برم خونه ...

با 2 تا از استادها هم صحبت کردم ، یکیش که گفت ما هم دوست داریم زودتر امتحان گرفته بشه اما گفتن 9 ام .

به یه استاد دیگه هم گفتم ...هیچی معلوم نیست ، وای خدایا اگه واقعا امتحان قرار بشه 9 ام گرفته بشه عملاً فرجه هام از بین می ره ...

از اون طرف امتحانارو می ذارن تو ماه رمضون و 5 تا امتحان پشت هم و .... از اون طرف فرجه هامونم ازمون می گیرن ...

آخه خدایا این انصافه ... خدایا خودت یجوری درست کن ...

الهی و ربی من لی غیرک 

۹۵/۰۲/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
الهی و ربی من لی غیرک ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی