احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند ...

آخرین مطالب

عمه سادات سلام علیک ...روح عبادات سلام علیک ...

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۲۶ ب.ظ

هر بار خواستم برم قم نشد ...شایدم تقصیر از خودم بوده - دوست ندارم صبح برم و برگردم - خیلی دوست دارم شب تو حرم باشم ، اما وقتی اردو می ری مجبوری که صب بر ی و غروب برگردی ....

بعد اون دعوتی که خدا کرده بود و من به مهمونیش رفته بودم ،  حالا یه کادو داده بهم ... سفر قم ...

چیزی که قبل عید می خواستم برم و نشد ، و حالا...

البته باز با خداست این رفتن ...

متاسفانه باز هم صب می برن و شب نمی شه موند ... اما خب دیگه می خوام برم ، البته ان شاالله ...

ان شاالله که از حضرت معصومه ، کارت دعوت داداشش هم بگیرم ، دلم برای مشهدالرضا تنگ شده ، آخ چی می شه تابستون برم مشهد ...

کاش لیاقت این دعوت و داشته باشم ...

من خیلی از این خواهر و برادر به خاطر همه چیز ممنونم...خودشون می دونن...

 

الهی و ربی من لی غیرک ...

پی نوشت : آخه وسط بهار آدم سرما می خوره ؟! اینم اینطوری...

اینم الان که می خوام برم پیش حضرت معصومه ...

چی بگم .. شکر ...

۹۵/۰۲/۱۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
الهی و ربی من لی غیرک ...