احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند ...

آخرین مطالب

غم نامه ی حضرت رقیه...

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۳۴ ق.ظ

یادمه وقتی بچه بودم این یکی از نوارای عمم بود که وقتی خونه بابابزرگم می رفتم

خیلییی دوووسش داشتم

چه شبایی که من با این صوت خوابم برد...

حتی یادمه اون موقع بیشتر ضبط بود

نوار گرفتم و با ضبطمون بردم خونشون و این صوت و برا خودم ضبط کردم...

یا حضرت رقیه خانوم

بی بی جان پا در میونی کن پیش خدا برای حال دلای خرابمون ...

                                 دریافت



۹۵/۰۶/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
الهی و ربی من لی غیرک ...

نظرات  (۳)

۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۴۱ دخترمهتاب ...
اشکام دارن میریزن
پاسخ:
سلام عزیز
گوشش کردی
خیلییی دوسش دارم
۱۱ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۳۷ دختــــری از تبــار فاطمه
یارقیه جان کمکم کن
ممنون بخاطر پستِ زیبات
ای شاهزاده سه سالہ نگاهی به ما بینداز

ممنون بابت پست
پاسخ:
ان شاالله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی