احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند ...

آخرین مطالب

یک سال از کودکی دورتر شدم ...

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۲۳ ب.ظ

امروز 31 شهریور 

نمی دونم باید بگم یک سال از کودکیم دورتر شدم یا نه 

منی که سعی می کنم کودک درونم همیشه زنده باشه ...

یا یک سال به مرگ نزدیک تر ...

یه زمانی برای این روز روزشماری می کردم...

اما حالا ...

حالا اصلا دوست ندارم بیاد ، دوست دارم از این روز فرار کنم ...

کاش هیچ وقت این روز نیاد ...هیچ وقت ...

چون این روز تداعی کننده بغضای فرو خوردست ...

تولد ... به دنیا اومدن ...مسلما باید این روز خیلی روز قشنگی باشه برا همه 

یا بهتره بگم بیشتر آدما ...

اما من این روز و دیگه دوست ندارم ...

و اما یه چیز جالب که شاید امسال بهش توجه کردم

31 شهریور ، وقتی ساعت صفر می شه 

حتی زمان هم سریع خودش رو یک ساعت می کشونه عقب ...

و تو می مونی بین ساعت صفرت که برات دو بار تکرار می شه ...

و هم خوبه و هم شاید بد ...

و از طرفی هم عملا تو هوای پاییز قرار می گیری

اما بهت می گن تابستونی ...

۹۵/۰۶/۳۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
الهی و ربی من لی غیرک ...