احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند ...

آخرین مطالب

مرغ دلم راهی قم می شود ...

پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۸ ق.ظ

موندم تو کار این خواهر و برادر...

هفته ی قبل بود که رفته بودم قم و روز اربعین برگشته بودم...

دوباره این هفته سشنبه هم دعوتم کردن و رفتم...

تا دقایقی که کلا مات و شوکه بودم وقتی گنبد و می دیدم و تو صحن بودم...

دفعه قبل که رفتم دو تا چیز جا گذاشتم قم ، یعنی گم شدن

حالا نمی دونم گم شدن اون ها تاثیر داشتن یا نه نمی دونم ...

دوستم قبلش بهم گفت درباره قم رفتن اما من خیلی جدی نگرفته بودم

اما مثه که جدی بود چون این و وقتی دوباره روز دوشنبه زنگ زد که من خواب بودم و دوباره شب زنگ زد و درباره قم رفتن گفت فهمیدم..

اول قرار شده بود صب بریم و غروب برگردیم با دو تا از بچه ها

اما نشد و مجبور شدیم عصر بریم و شب تو حرم پیش بی بی معصومه موندیم

چه حس خوبیه وقتی جلوی ضریحش می شینی و باهاش درد دل می کنی و حرف می زنی و اشک می ریزی

مگه می شه بی بی حواسش به حالت نباشه

فقط نمی دونم چرا یه کاری نمی کنن برام تا از این حال بد در بیام...

شایدم می کنن من نمی فهمم...

بی بی معصومه بابت دعوتت ممنونم

درسته که این بار قسمت نشد جمکران برم با همه ی علاقه ای دارم اما شکر

من راضی و خوشحالم بابت این دعوت...

ان شاالله که برات کربلا رفتنه منم بی بی بگه که امضا کنن،مشهد و قم هم بهم زود زود بدن...

خدایا حال دل همه رو خوب کن

به حال منم یه نگاه کن

خدا جونم تو که داری می بینی خودت

حال دلم خوب نیستااا...



۹۵/۰۹/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
الهی و ربی من لی غیرک ...