احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند ...

آخرین مطالب

حسِ خوبی داشتم...

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۴۵ ب.ظ

چقد خاموش بود...

وقتی مزار استاد بنان رو دیدم فکر نمی کردم واقعا مزار صدای الهه ی ناز این طور باشه...

نه یه نشونه ای نه یه...

خیلی جا خوردم...

نشستم سر مزارش و الهه نازش رو پخش کردم و گوشش دادم...

حس خوبی بود...

حس یادآوری خاطرات...

حس...

مزار شاملو...

یه حس غربت عجیبی داشت...

تازه اولش که با بچه ها کلی گشتیم تا مزارهاشون و پیدا کنیم...

حس و حال خوبی بود...

دارم فکر می کنم وقتی عاقبت هممون خوابیدن زیر این خاکای سرده

پس چرا سعی نمی کنیم با هم مهربون تر باشیم و به جای اینکه مچ هم و بگیریم، بیشتر دستای هم و بگیریم...

مزار استاد بنان

مزار شاملو

با هم مهربون باشیم

۹۵/۱۱/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
الهی و ربی من لی غیرک ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی