احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند ...

آخرین مطالب

دلم باران می خواهد

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۱۴ ب.ظ


دلم هوای باران داد...

از آن باران ها که ببارد و ببارد و ببارد...

هوای دل من تا ابد خیس است...

وقتی خاطره ها همه زندگی ات را بگیرند...

می فهمی خاطره ها همان ابرهای باران زای آسمان است....

 

پی نوشت: خیلی وقت بود ننوشته بودم اینجا.

امروز تولد امام رضاست...

و روز جمعه...

اللهم عجل لولیک الفرج

۹۶/۰۵/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
الهی و ربی من لی غیرک ...

نظرات  (۱)

۱۶ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۳۵ دختــــری از تبــار فاطمه
الهم عجل ولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی