احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند ...

آخرین مطالب

عاشورا ،روزی که یه سال منتظرشم اما...

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۴۱ ب.ظ

به نام خدا

دیروز عاشورا بود ،روزی که من یه سال منتظرشم اما وقتی می آد زود تموم می شه 

از بچگی فکرکنم این روز و دوست داشتم 

اصلا فکرش و نمی کردم عاشورای امسال برم اینجایی که رفتم ...

به دلایلی نمی تونم اسم اون جایی که رفتم و بگم...اما واقعا عالی بود 

البته دو جا رفتم و هر دو جا خوب بود ، اصلا دلم نمی خواست برگردم اما ...

عاشق اون فضای باحالش شدم...فکر کنم دیگه هر وقت شرایطم جور باشه و

 امکانش و داشته باشم برم اونجا ، وای خدای من زل زدن به اون گنبد فیروزه ای محشرش

با اون طرح های ظریفش،آدم و مست می کرد...دود اسفند تو فضا ،هیئتایی که می اومدن

روضه می خوندن ، سینه می زدن ، حتی یه هیئت یه شعر و قشنگ خوند که عالی بود ..

تو خوابم فکر نمی کردم امسال عاشورا اونجا باشم ...

دلم می خواست برم قم ...پیش حضرت معصومه ( ع ) 

اما خب اینجا هم عالی بود ....

خدا کنه امام حسین قبولمون کرده باشه امسال...خدا کنه کربلا بده بهمون ...

خداکنه به حرمت این روزا حال دلامون و خوب کنه ....

سفرنوشت : فردا شب اگه خدا بخواد راهی مشهدالرضا هستم ...

خدا کنه اون حالی که تو سفرهای قبل داشتم باز قسمتم بشه 

و امام رضا دعوت کنن همه اونایی که تو دلشون هست بیان مشهدالرضا ...


  هر جا سوال شود که دلت در کجا خوش است

بی اختیار بر دهنم مشهدالرضاست ...

 

 

۹۴/۰۸/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
الهی و ربی من لی غیرک ...