احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند ...

آخرین مطالب

دل منم کربلا می خواد امام حسین ...

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ق.ظ

حالا که تا دیار تو ، ما را نمی برند

ما قلبمان شکست ، حرم را بیاورید ...



۹۴/۰۸/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
الهی و ربی من لی غیرک ...

نظرات  (۵)

ان شاالله زوده زود قسمتت بشه خواهر

خب میشناسمت
از رو نوشته هات
حرم امام رضا
خوابگاه
کهف الشهدا
و...
چشم خواهر
به چه روشی؟

 

سروده ام غزل غزل، به یاد یار مهربان                                  برآمده ز جان من ، ترانه های جاودان

تمام روزگار من، گذشت در خیال دوست                              به انتها رسیده عمر و یار من مرا بخوان

هنوز دوست دارمت نرفته ای ز یاد من                                اگر نبودمت به یاد بوده ای به روح و جان

طبیب درد عشق من،دوای درد جان و تن                            کشیده ای به خاک و خون،دل مرا در این جهان

به نام تو برای تو،تمام شعرهای من                                   که نام و یاد پاک تو ، زد آتشم به آشیان

نکش مرا به قهر خویش یار دلربای من                                 از انتظار و صبر من ، نمانده بیش از این توان

به لطف کن نوازشم که انتهای سازشم                               رخ نکوی خویش را، مکن ز من دگر نهان

به هادی از وفا مگو ، ندیده از کسی وفا                               به جز غم و شب و از این ستارگان آسمان

پاسخ:
سلام
ممنونم بابت شعر...

گفتمش شیرین ترین حالی که داری چیست ای عین و بصر؟؟

 


گفت: اجلس روضه العباس احلی من عسل

 

 

 

 
حسیــــن جان

 

حاجت هر که در این مــاه بود "حــــج" اما

 

دل ما را طلب "کــــــرب و بلا" تسکین است...
پاسخ:
الهی آمییییییییییییین...
۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۷ زائر بارانی
  نشدم لایق دیدار، به هم ریخته ام....
التماس دعا
پاسخ:
ان شاالله لایق می شیم ...
بی التماس دعامون کنید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی