احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند ...

آخرین مطالب

دلم هوای بارون های شمال و داره...

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۹ ب.ظ

۹۴/۰۹/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
الهی و ربی من لی غیرک ...

نظرات  (۳)

۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۵:۳۸ فاطمه نظری
چه زیبااااااا
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۵ شیرین امیری
وقتی که دنیا دود شد،، شاید  فراموشت کنم !

کاشانه ام  نابود  شد،،  شاید  فراموشت  کنم . . . .

 آسان ز دستم داده ای ،، باشد به این  هم راضی ام !

وقتی که  اشکی رود  شد،،  شاید  فراموشت کنم . . .  

هرگز ز دستی  اینچنین،،  سیلی  به  احساسم  نخورد ! 

باشد  بزن ، بدتر  بزن  ،، اما به  دستانت قسم . . . .

وقتی که تارم  پود  شد  ،، شاید  فراموشت  کنم!!!
پاسخ:
سلام
ممنون شیرین جان بایت شعر ...

۲۳ آذر ۹۴ ، ۰۰:۰۰ معصـومــــــه ▄▄▄✐
الهییی:)برات بارون شمال بفرستم؟من دلم لک زده برای زادگاهم لاهیجان منو هوایی کردی:(
پاسخ:
سلام 
ان شاالله بزودی بری زادگاهت ...
شما خودتو بفرست گاهی حالا بارون شمال باشه تا خودمون بریم ببینم چی می شه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی