احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند ...

آخرین مطالب

خیلی سخخخخته...

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ق.ظ

جووووونم در اوووومد تا بلیط گرفتم

حتی تا آخرین لحظه می خواستم انصراف بدم

مامانمم کنارم وایساده بود

لحظه آخر فکر کنم انصرافم زدم اما ...

چقد سخته بعد یه تعطیلیه طولانی باید برگردی

باید دور شی از خونت

و نمی دونی دفعه دیگه ای وجود داره که به خونه بیای...

زنده هستی ...

هووووووووف

خدایا خودت به هممون کمک کن ...

این جدایی ها جوون آدم و در می آره ...

پی نوشت : فقط چند ساعته دیگه مونده تا اینکه برم ، کاش دل نداشتم

دلم برا خونمون تنگ می شه ...

لعنت به جدایی ها ...

خیلی سعی کردم بابامو راضی کنم خونه مونو بفروشیم و بیان تو شهری که من هستم

اما بابام نمی تونه اینجا رو ول کنه...نمی تووونه...

بغض...حال بد...


۹۵/۰۱/۱۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
الهی و ربی من لی غیرک ...

نظرات  (۳)

۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۲۳ دختـــــــری از تبــــار فاطمه
شماهم لینک و دنبالی موفق باشی


خیلی از عکسه  خوشم اومد...لــــــــــــــایک

سلام وب خوبی دارید..
فقط میشه بگی کجا میری؟
وبت آپدیت میشه بازم عایا؟؟
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۵۶ فاطمه سادات
چقد حال این عکسه خوبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی