احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تا نگاه می کنی وقت رفتن است...

احساس

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند ...

آخرین مطالب

دوباره ...

سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ب.ظ

همین عید پارسال بود که حالم بد شد و رو به موت بودم ، اولش به گمان اینکه سرماخوردگیه

دکتر های محترم متخصص هم که نبودن رفته بودن به سفرهای دور دنیای نوروزیشون برسن!

در نتیجه راهی نمی موند جز همون درمونگاه درب و داغونی که ...

دارو اینا داد ، اما چه فایده

حال بنده رو به بهبودی نمی رفت ...حتی از غذا خوردن درست و حسابی افتادم

اینا که می گم قشنگ تو ایام عیده ها...

و با این مرض که ول کن نبود دست و پنجه نرم می کردم ...

تا که بعد پایان تعطیلات به متخصص مراجعه کردم مجبور به کشیدن یکی از دندان های عقلم شدم

هیچ توضیح و توصیفی برای اون عصر دردناک ندارم ...

جز اشک های من که جاری بودند...

حالا بعد از حدود یک سال و اندی...

حس می کنم یکی دیگر از دندان های عقلم بازی درآورده ...

کاش این و هم همون موقع می کشیدم ...و فقط به بریدن لثه ی اضافیش که روی دندان بود اکتفا نکرده بودم...

مرگ یک بار ، شیون یک بار...

وحالا بماند که چقد شد هزینه ی این دندان کشیدن و...

که برای این هم توضیحی ندارم ، که واقعا جا خوردیم ...

الان خیلی حالم بده و فقط دعا می کنم لثه نیاد بالا و روی دندان و نگیره و اذیت نکنه و از همه مهم تر ، مجبور نکنه که بکشمش...

واقعا ظرفیتش و ندارم

دندون عقلی که بیشتر وجود مبارکش توی لثه هست ...

از خدای مهربان عاجزانه تقاضا دارم که این مشکل را ختم به خیر نماید ..الهی آمین .

" الهی و ربی من لی غیرک... "

۹۵/۰۴/۰۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
الهی و ربی من لی غیرک ...